couples massage at dream massage

טיפוח הזוגיות באמצעות מסאז' זוגי

המציאות שבתוכה רבים מאיתנו חיים, הכוללת עבודה אינטנסיבית, טיפול במשפחה וניהול הבית אינה מיטיבה באופן טבעי עם חיי הזוגיות. אלה דורשים זמן ותשומת לב, ממש כמו כל דבר אותו אנו רוצים לטפח. ממש כפי שאיננו מצפים שילדינו יגדלו ויתחנכו מעצמם ללא טיפוח שלנו כהורים, כך גם הזוגיות דועכת אם לא תזכה לתשומת הלב המגיעה לה. אחת הדרכים לשמירה על זוגיות טובה היא לחוות ביחד חוויות נעימות. מסאז' זוגי הוא חוויה מפנקת, מרגיעה בה זוכים בני הזוג לאינטימיות ולקרבה אמיתית ביניהם.

יתרונותיו של מסאז' בבית

קבלת מסאז' טוב אינה חייבת להיות דווקא במלון או בספא. ניתן להנות מהחוויה הזו גם בבית ואפילו יש לכך לא מעט יתרונות. הבית שלכם הוא הקן שלכם, הוא המקום שבו אתם חשים נוח יותר מכל מקום אחר, מפואר ככל שיהיה. בנוסף, על מנת לחזק את הקשר ביניכם, טוב תעשו אם תחברו את המקום המשותף לשניכם, הבית, עם חוויות חיוביות ונעימות ככל האפשר אשר מסאז' בהחלט נמנית עימן. במהלך הטיפול תחושו תחושות רכות, מלטפות ונעימות ותחושו את הרוגע גם אצלכם וגם אצל בן או בת הזוג. אנרגיות חיוביות ונעימות אלה ישארו עימכם בחדר גם לאחר סיום הטיפול. מסאז' שנעשה אצלכם בבית אינו נקטע בבת אחת בנסיעה הכוללת לעיתים גם פקקים וחיפוש חניה בכדי לשוב הביתה. שניכם כבר נמצאים בבית בשלווה אשר נשארת גם להמשך היום.

מה כולל טיפול מסאז' ?

בדרך כלל, המטפל יודע מראש מהם שלבי הטיפול או התנועות שעליו לבצע, בטיפול זוגי החוקים משתנים. כאן מדובר על מסאז' שנעשה קודם כל למטרת הנאה, בכדי למלא את המצברים המתרוקנים מאנרגיה של כל אחד מבני הזוג באופן אישי ושל שני בני הזוג כישות אחת. הטיפול ישלב אלמנטים שונים ממספר טכניקות טיפול אך יכלול תנועות רכות ונעימות ופחות תנועות לחיצה. המטפלים ישתמשו בשמנים ארומטיים בריחות שונים על פי בחירת בני הזוג כשהמטרה היא קודם כל לפנק, להרגיע וליצור תחושה של שחרור רגשי ונפשי, אם כי כמובן שהטיפול יתרום לכל אחד גם מבחינה פיזית ויסייע לשחרור שרירים תפוסים כי במיוחד על פי התפיסה ההוליסטית הגוף והנפש הם אחד.

להכין את הבית לטיפול- חלק מהכיף

אמנם המטפלים שיגיעו עד הבית ידאגו להביא את כל הציוד שייצור את האוירה המתאימה: נרות, קטורת, שמנים ומוזיקה נעימה, אך אתם תוכלו להתכונן לחוויה המיוחדת עוד קודם לכן. כאשר תישארו שניכם לבדכם, נסו ליצור אוירה חגיגית ושונה בבית: סדרו אותו מעט מן הצעצועים המפוזרים בדרך כלל בכל מקום, אווררו אותו ותנו לרוח לנשוב מעט לתוכו ואפילו הדליקו בעצמכם נר עוד לפני בואם של המטפלים- אלה פעולות שכבר יכניסו אתכם לאוירה אחרת.