עיסוי מקצועי עד הבית

רוצים לשחרר את השכמות התפוסות מרוב ישיבה? את שרירי הרגלים התפוסים? או פשוט לפנק את עצמכם או את היקרים לכם?
ב'דרים מסאז' ניתן להזמין עיסוי טיפולי מקצועי עד הבית או לכל מקום אחר המתאים עבורכם.

כל מה שאתם צריכים לדעת על דירות דיסקרטיות בקריות זה מתי כדאי להגיע במהלך היום בשביל לראות ולפגוש את כל הבנות היפהפיות וסקסיות.

פרטים ליצירת קשר:

ניתן לפנות באמצעות מילוי הפרטים בטופס:





טיפולים

בדרים מסאז תמצאו מגוון רחב של טיפולים הנבדלים זה מזה בעצימות ובאופי המגע, באזור המטופל או בציוד הנוסף המשולב בעיסוי. המטפלים  יעניקו לכם עיסוי משחרר באוירה שקטה ונעימה בביתכם או במקום הארוע.

קרא עוד

ימי כיף ואירועים

שילוב של מסאז' בימי כיף או אירועים יכניס עניין לאירוע ויגרום לכולם לצאת ממנו עם חיוך על הפנים. צוות המטפלים של דרים מסאז יגיע עד אליכם לכל מקום שתבקשו עם הציוד הנדרש וישמח להעניק עיסוי מקצועי למשתתפים.

קרא עוד

מה חושבים עלינו?

לקוחות שזכו לעיסוי מקצועי מצוות המטפלים המומחה בדרים מסאז' מספרים כיצד הרגישו אחרי הטיפול. במידה ויש לכם צורך מיוחד בשל רגישות או בעיית בריאות מיוחדת צרו עמנו קשר.

קרא עוד

iStock000001152730XSmall.26338502

עיסוי רקמות עמוק

מתמקד בשכבות העמוקות של רקמות הגוף והשרירים במטרה להביא לאיזון פיזי
ולשחרר אזורים עם חסימות אנרגטיות וכן להרגעת מתחים מצטברים.

iStock000006371970XSmall.32552759

עיסוי משולב

"עיסוי כבקשתך" עם אלמנטים ממספר שיטות טיפול. בדרך כלל יכלול עיסוי שבדי וסגנונות נוספים כמו רפלקסולוגיה או עיסוי תאילנדי.

couples massage at dream massage

עיסוי זוגי

עיסוי זוגי הוא לאו דווקא טיפולי במהותו, אלא סוג של בילוי המאפשר למטופלים לחלוק בינם לבין עצמם זמן איכות באווירה שלווה ורומנטית.

iStock000009438264XSmall.73689646

עיסוי שוודי

נעשה בשילוב שמנים ארומטיים חמימים, ומתוך מודעות לאנטומיה והפיזיולוגיה. העיסוי מתייחס למערכת השלד והשרירים בעוצמה ובעומק הנדרשים.